ENKELE PS50 KLANTEN AAN HET WOORD
Boris ScheepersEigenaar van sportmarketingbureau Marvin & Miles
Rijdt 20.000 km per jaar in een BMW 528iA Touring uit 1998. Wat zijn je ervaringen met PS50 Youngtimer Lease? Zeer positief. Liefhebbers met hart voor de auto en hart voor hun klant. Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer? Was op zoek naar een een voordelige auto zowel voor privé (bijtelling) als zakelijk, maar wilde niet uitkomen bij een kleurloze auto. Wat is de reden om die te gaan leasen? Zekerheid en betrouwbaarheid. Een verkoper heeft er belang bij zijn product te verkopen (en ondervindt geen hinder van de problemen die je eventueel na de aanschaf krijgt), maar PS50 heeft het zelfde belang als ik: dat de auto jaren lang goed blijft functioneren en inzetbaar is. Plus financieel weten waar je aan toe bent. Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe? Probleemloos heen en weer kunnen rijden naar de wintersport met twee grote kinderen en een hoop bagage. Heb je leuke reacties gehad? Zeker. Deze auto roept veel meer sympathie op. Zowel bij vrienden als bij mede-weggebruikers. |
Wat zijn je ervaringen met PS50 Youngtimer Lease?
Ik merk dat het mensen zijn met passie. Op de avond voor de levering van de auto kreeg ik een foto van een (mooi) detail van de auto als opwarmer. Bij het gereed maken van de auto merk ik dat geen concessies gedaan worden ten aanzien van kwaliteit. Er worden preventief vervangingen van onderdelen gedaan omdat bekend is dat dat verstandig is. Er worden dus gericht risico's afgedekt. Bij de uitvoering van onderhoudsbeurten merk ik dat de garage opdracht heeft gekregen om niet te beknibbelen op de kwaliteit.
Op de dag na de levering ontdekte ik een minuscuul deukje bij de koplamp. Daar baalde ik van. Ik was blijkbaar niet in staat zo'n perfecte auto smetteloos te houden. Ik moest wennen aan de lengte van de auto. Parkeervakken blijken bijna structureel 30 (echte) cm te kort. Toen ik voorzichtig meldde dat er een klein deukje inzat na een dag werd de auto meteen opgehaald en werd het deukje eruitgelepeld. In de tussentijd reed ik met een vervangende Daimler rond. Het mooiste was dat achteraf bleek dat het deukje er al inzat voor levering. Dat was nooit iemand opgevallen.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
In eerste instantie was dat omdat er een erg gunstige fiscale regeling is. Ik kan de auto zakelijk rijden en toch privé gebruiken omdat de bijtelling over de dagwaarde wordt berekend. Later kwam daar bij dat ik een beetje verliefd werd op het object Daimler zelf. Dat soort auto's kan ik als kleine zelfstandige niet rijden als dat niet in zo'n constructie gaat.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
In feite om risico's af te kopen. Door het leasen heb ik helderheid over kosten. Mijn gedachte was dat het rijden van oude auto's met zich meebrengt dat er hoge onderhoudskosten verwacht mogen worden. Ik ben op dat vlak met relatief nieuwe auto's ook ervaringsdeskundige. Inmiddels zie ik wel dat een belangrijk deel van de waarde om met PS50 te werken zit in het feit dat zij in staat zijn de goede auto's te selecteren. Tot nu toe valt het onderhoud erg mee en er is niets aan te merken op het rijden. Het mooi rijden hoeft niet gecompenseerd te worden met hoge kosten.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
Eigenlijk heb ik iedere dag geluksmomenten. Ik ben rustiger gaan rijden en glimlach veel. Ik geef ook meer voorrang. Kunnen anderen beter mijn auto bewonderen.
Verder krijg ik nu ineens gedrang bij mijn auto op het moment dat ik voetbal-rij-beurt heb. Dat had ik eerder nooit.
Ik ben een keer zonder geld op zak onderweg gegaan. Onderweg bedacht ik me dat dat ook betekent dat ik niet kon tanken. Ik had echter nog voldoende gas en benzine aan boord. Toen bleek dat ik ook nog naar een andere klant moest en dat er een file stond waardoor ik nog 30 km extra om moest rijden. Ik heb die dag vast het wereldrecord zuinig Daimler-rijden gevestigd. In het kielzog van vrachtauto's, met samengeknepen billen en een actueel brandstofverbruik van bijna niets ben ik schaterlachend thuis gekomen.
Heb je leuke reacties gehad?
Heel veel. Omdat ik voor overheden werk, moet ik wel regelmatig uitleggen dat ik gebruik maak van deze leaseconstructie. Opdrachtgevers kunnen moeilijk geloven dat ik deze auto voor een redelijk bedrag kan rijden. Dat creëert snel de reactie "…en dat moeten wij betalen". Bij alle mensen die ik uitleg hoe een normale jongen zoals ik een dergelijk mooie auto kan rijden, levert dat positieve reacties op.
Aanvullingen van de vrouwelijke berijder:
Ik merk dat behalve een geweldig rijgedrag, ik ook graag gezien word als ik in de Daimler rij. Ik moest dit met enige schaamte bekennen en heb hier over nagedacht. Mijn conclusie is dat de uitstraling van een auto werkt als een versterking van je imago of identiteit. Imago heeft vaak een wat negatieve klank, omdat het kan worden uitgelegd als iets wat je aan jezelf toevoegt om een bepaald beeld te creëren. Al dan niet voor de buitenwereld. Identiteit vind ik positiever: het is iets wat toevoegt om jezelf / je eigenheid te versterken. Waar je jezelf goed bij voelt, los van wat de buitenwereld daar van vindt. De kleding die je draagt en waar je je lekker in voelt is daar een goed voorbeeld van.
Ik heb nu zelf ervaren (eigenlijk gevoeld) dat de auto waar je in rijdt, een soortgelijke uitwerking heeft. Als ik in de Daimler stap, groei ik, ik ben niet meer het kleine meisje maar “a woman of the world”
Ik merk dat het mensen zijn met passie. Op de avond voor de levering van de auto kreeg ik een foto van een (mooi) detail van de auto als opwarmer. Bij het gereed maken van de auto merk ik dat geen concessies gedaan worden ten aanzien van kwaliteit. Er worden preventief vervangingen van onderdelen gedaan omdat bekend is dat dat verstandig is. Er worden dus gericht risico's afgedekt. Bij de uitvoering van onderhoudsbeurten merk ik dat de garage opdracht heeft gekregen om niet te beknibbelen op de kwaliteit.
Op de dag na de levering ontdekte ik een minuscuul deukje bij de koplamp. Daar baalde ik van. Ik was blijkbaar niet in staat zo'n perfecte auto smetteloos te houden. Ik moest wennen aan de lengte van de auto. Parkeervakken blijken bijna structureel 30 (echte) cm te kort. Toen ik voorzichtig meldde dat er een klein deukje inzat na een dag werd de auto meteen opgehaald en werd het deukje eruitgelepeld. In de tussentijd reed ik met een vervangende Daimler rond. Het mooiste was dat achteraf bleek dat het deukje er al inzat voor levering. Dat was nooit iemand opgevallen.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
In eerste instantie was dat omdat er een erg gunstige fiscale regeling is. Ik kan de auto zakelijk rijden en toch privé gebruiken omdat de bijtelling over de dagwaarde wordt berekend. Later kwam daar bij dat ik een beetje verliefd werd op het object Daimler zelf. Dat soort auto's kan ik als kleine zelfstandige niet rijden als dat niet in zo'n constructie gaat.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
In feite om risico's af te kopen. Door het leasen heb ik helderheid over kosten. Mijn gedachte was dat het rijden van oude auto's met zich meebrengt dat er hoge onderhoudskosten verwacht mogen worden. Ik ben op dat vlak met relatief nieuwe auto's ook ervaringsdeskundige. Inmiddels zie ik wel dat een belangrijk deel van de waarde om met PS50 te werken zit in het feit dat zij in staat zijn de goede auto's te selecteren. Tot nu toe valt het onderhoud erg mee en er is niets aan te merken op het rijden. Het mooi rijden hoeft niet gecompenseerd te worden met hoge kosten.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
Eigenlijk heb ik iedere dag geluksmomenten. Ik ben rustiger gaan rijden en glimlach veel. Ik geef ook meer voorrang. Kunnen anderen beter mijn auto bewonderen.
Verder krijg ik nu ineens gedrang bij mijn auto op het moment dat ik voetbal-rij-beurt heb. Dat had ik eerder nooit.
Ik ben een keer zonder geld op zak onderweg gegaan. Onderweg bedacht ik me dat dat ook betekent dat ik niet kon tanken. Ik had echter nog voldoende gas en benzine aan boord. Toen bleek dat ik ook nog naar een andere klant moest en dat er een file stond waardoor ik nog 30 km extra om moest rijden. Ik heb die dag vast het wereldrecord zuinig Daimler-rijden gevestigd. In het kielzog van vrachtauto's, met samengeknepen billen en een actueel brandstofverbruik van bijna niets ben ik schaterlachend thuis gekomen.
Heb je leuke reacties gehad?
Heel veel. Omdat ik voor overheden werk, moet ik wel regelmatig uitleggen dat ik gebruik maak van deze leaseconstructie. Opdrachtgevers kunnen moeilijk geloven dat ik deze auto voor een redelijk bedrag kan rijden. Dat creëert snel de reactie "…en dat moeten wij betalen". Bij alle mensen die ik uitleg hoe een normale jongen zoals ik een dergelijk mooie auto kan rijden, levert dat positieve reacties op.
Aanvullingen van de vrouwelijke berijder:
Ik merk dat behalve een geweldig rijgedrag, ik ook graag gezien word als ik in de Daimler rij. Ik moest dit met enige schaamte bekennen en heb hier over nagedacht. Mijn conclusie is dat de uitstraling van een auto werkt als een versterking van je imago of identiteit. Imago heeft vaak een wat negatieve klank, omdat het kan worden uitgelegd als iets wat je aan jezelf toevoegt om een bepaald beeld te creëren. Al dan niet voor de buitenwereld. Identiteit vind ik positiever: het is iets wat toevoegt om jezelf / je eigenheid te versterken. Waar je jezelf goed bij voelt, los van wat de buitenwereld daar van vindt. De kleding die je draagt en waar je je lekker in voelt is daar een goed voorbeeld van.
Ik heb nu zelf ervaren (eigenlijk gevoeld) dat de auto waar je in rijdt, een soortgelijke uitwerking heeft. Als ik in de Daimler stap, groei ik, ik ben niet meer het kleine meisje maar “a woman of the world”
Ingrid van AmersfoortEigenaar van I M 4 Dentalcare
Biedt vanuit haar onderneming meerdere diensten aan waaronder:
Rijdt in een BMW 528iA Touring, 15000 km per jaar; "hopelijk meer ;-))". |
Wat zijn je ervaringen met PS50 Youngtimer Lease?
Om te beginnen, is deze vooral positief.
In het eerste contact werd al snel duidelijk dat PS50 met oprecht persoonlijke aandacht het verschil maakt. Sjef en Paul reageren bovendien snel en zijn creatief en oplossingsgericht. De heren ontzorgen voortdurend, problemen bestaan niet.
Daarnaast vind ik dat Sjef en Paul met hun concept op een slimme manier in een niche binnen de leasemarkt zijn gesprongen. Met genoegen licht ik dit concept, waarom wij hebben gekozen voor een youngtimer én voor PS50, dan ook regelmatig aan mijn omgeving toe.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
Onderaan de streep rijd je als ondernemer voor een acceptabel bedrag (gelijk aan de kosten voor een kleine uitgeklede nieuwe middenklasser) in een luxe comfortabelere auto. In deze klasse merk je niet dat de auto 15 jaar of ouder is. Dat een partij als PS50 deze in de lease wil nemen, zegt bovendien ook iets over de kwaliteit en betrouwbaarheid van een auto van deze leeftijd.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
De afweging was de auto op de balans van mijn bedrijf te zetten, in privébezit te nemen (en onder meer vanuit het bedrijf een kilometervergoeding uit te keren) of te leasen. Ook rekening houdend met het (administratieve) gemak, was leasen voor mij de gunstigste keuze.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
In ieder geval de response (zie volgende vraag) die ik vrijwel dagelijks krijg op de auto.
Daarnaast is er het genot waarmee ik elke dag met plezier instap en ontspannen op mijn bestemming arriveer.
Heb je leuke reacties gehad?
Regelmatig wordt ik aangesproken door bewonderaars.
Een reactie die is blijven hangen: “De E39 is echt de mooiste 5-serie die BMW heeft gemaakt en dit is wel een heel fraai exemplaar”. Een trotse glimlach is dan moeilijk te onderdrukken.
Om te beginnen, is deze vooral positief.
In het eerste contact werd al snel duidelijk dat PS50 met oprecht persoonlijke aandacht het verschil maakt. Sjef en Paul reageren bovendien snel en zijn creatief en oplossingsgericht. De heren ontzorgen voortdurend, problemen bestaan niet.
Daarnaast vind ik dat Sjef en Paul met hun concept op een slimme manier in een niche binnen de leasemarkt zijn gesprongen. Met genoegen licht ik dit concept, waarom wij hebben gekozen voor een youngtimer én voor PS50, dan ook regelmatig aan mijn omgeving toe.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
Onderaan de streep rijd je als ondernemer voor een acceptabel bedrag (gelijk aan de kosten voor een kleine uitgeklede nieuwe middenklasser) in een luxe comfortabelere auto. In deze klasse merk je niet dat de auto 15 jaar of ouder is. Dat een partij als PS50 deze in de lease wil nemen, zegt bovendien ook iets over de kwaliteit en betrouwbaarheid van een auto van deze leeftijd.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
De afweging was de auto op de balans van mijn bedrijf te zetten, in privébezit te nemen (en onder meer vanuit het bedrijf een kilometervergoeding uit te keren) of te leasen. Ook rekening houdend met het (administratieve) gemak, was leasen voor mij de gunstigste keuze.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
In ieder geval de response (zie volgende vraag) die ik vrijwel dagelijks krijg op de auto.
Daarnaast is er het genot waarmee ik elke dag met plezier instap en ontspannen op mijn bestemming arriveer.
Heb je leuke reacties gehad?
Regelmatig wordt ik aangesproken door bewonderaars.
Een reactie die is blijven hangen: “De E39 is echt de mooiste 5-serie die BMW heeft gemaakt en dit is wel een heel fraai exemplaar”. Een trotse glimlach is dan moeilijk te onderdrukken.
Wat zijn je ervaringen met PS50 Youngtimer Lease?
PS50 is een bedrijf waarbij je echt merkt dat er betrokkenheid is bij jouw keuze. De liefde voor auto’s, het zoeken naar een passende oplossing en persoonlijke aandacht is iets dat je bijna nooit meer zo meemaakt. Ik vind dat erg goed.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
Een Porsche uit 1979 is niet echt een youngtimer meer denk ik, maar omdat ik van klassieke auto’s hou, ik het leuk vind om, met een bijzonder vak, ook een bijzondere auto te rijden.
En omdat ik in slaap val bij moderne auto’s. Ik hou van echt autorijden, waar je moet sturen, gasgeven, remmen, schakelen.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
Cashflow management, bovendien is het erg overzichtelijk.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
Leukste wellicht niet, maar wel de meest indrukwekkende: Dat ik ongeveer de tweede week toen ik de auto had, ben aangehouden en direct mijn rijbewijs en bijna de auto kwijtraakte. Gelukkig was de auto geleased en kon dat dus niet. Ik heb een forse boete, een cursus van het CBR van 4 dagdelen en 2 maanden rij-ontzegging gekregen. Gelukkig is dat uiteindelijk teruggedraaid naar 16 dagen. Nooit meer zoveel te hard rijden dus...
Heb je leuke reacties gehad?
Alleen maar de duim omhoog. En ik ben de wekker van de buurman.
Ik heb gehoord dat wij de weg vrolijker maken!
PS50 is een bedrijf waarbij je echt merkt dat er betrokkenheid is bij jouw keuze. De liefde voor auto’s, het zoeken naar een passende oplossing en persoonlijke aandacht is iets dat je bijna nooit meer zo meemaakt. Ik vind dat erg goed.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
Een Porsche uit 1979 is niet echt een youngtimer meer denk ik, maar omdat ik van klassieke auto’s hou, ik het leuk vind om, met een bijzonder vak, ook een bijzondere auto te rijden.
En omdat ik in slaap val bij moderne auto’s. Ik hou van echt autorijden, waar je moet sturen, gasgeven, remmen, schakelen.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
Cashflow management, bovendien is het erg overzichtelijk.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
Leukste wellicht niet, maar wel de meest indrukwekkende: Dat ik ongeveer de tweede week toen ik de auto had, ben aangehouden en direct mijn rijbewijs en bijna de auto kwijtraakte. Gelukkig was de auto geleased en kon dat dus niet. Ik heb een forse boete, een cursus van het CBR van 4 dagdelen en 2 maanden rij-ontzegging gekregen. Gelukkig is dat uiteindelijk teruggedraaid naar 16 dagen. Nooit meer zoveel te hard rijden dus...
Heb je leuke reacties gehad?
Alleen maar de duim omhoog. En ik ben de wekker van de buurman.
Ik heb gehoord dat wij de weg vrolijker maken!
Wat zijn je ervaringen met PS50 Youngtimer Lease?
Aantrekkelijke zaken zijn de persoonlijke service en de erg klant vriendelijke, correcte afwikkeling van zaken. De heren van PS50 Youngtimer Lease zijn meedenkend en oplossingsgericht.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
Het is fiscaal aantrekkelijk. Daarnaast heb ik een zwak voor het youngtimer model, toen waren auto's nog echt auto's.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
Het feit dat je geen rekening hoeft te houden met onverwachte kosten voor reparatie en onderhoud.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
Dat ik elke dag met veel plezier in de auto stap.
Heb je leuke reacties gehad?
Zeer veel positieve reacties, ook van klanten maar ook van vrienden, kennissen en voorbijgangers. Ik praat dan ook graag over de auto en PS50 youngtimerlease.
Aantrekkelijke zaken zijn de persoonlijke service en de erg klant vriendelijke, correcte afwikkeling van zaken. De heren van PS50 Youngtimer Lease zijn meedenkend en oplossingsgericht.
Waarom heb je gekozen voor een Youngtimer?
Het is fiscaal aantrekkelijk. Daarnaast heb ik een zwak voor het youngtimer model, toen waren auto's nog echt auto's.
Wat is de reden om die te gaan leasen?
Het feit dat je geen rekening hoeft te houden met onverwachte kosten voor reparatie en onderhoud.
Wat is je leukste ervaring met de auto tot nu toe?
Dat ik elke dag met veel plezier in de auto stap.
Heb je leuke reacties gehad?
Zeer veel positieve reacties, ook van klanten maar ook van vrienden, kennissen en voorbijgangers. Ik praat dan ook graag over de auto en PS50 youngtimerlease.